28. lipnja 2012.

0 Coconut Rolls [First Nice]

Deklaracija:
Prutići od kokosa s okusom ruma i kakaa
Sastojci: fondant (šećer, voda, glukozni sirup), mljeveni keks (pšenično brašno, šećer, biljna mast, kuhinjska sol, kiselina: vinska kiselina), fruktozno - glukozni sirup, biljna mast, kokosovo brašno 4,3%, margarin (očvrsnuta biljna ulja, sirutka u prahu, kuhinjska sol, kiselina: limunska kiselina), kakaov prah smanjene masti 0,7%, obrano mlijeko u prahu, konzervans: kalijev sorbat, aroma ruma.
Sadrži gluten i mlijeko.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na hladnom, suhom i tamnom mjestu
Neto količina: 80 g
Distributer: Lidl Stiftung & Co. KG
Zemlja porijekla: Mađarska
Nutrition fact:
Prosječne hranjive vrijednosti u 100 g:
Energetska vrijednost: 1727 kJ | 411 kcal
Bjelančevine: 3,6 g
Ugljikohidrati: 67 g
Masti: 14,3 g
Prošli vikend sam u Lidlu primijetio ovaj proizvod sa oznakom NOVO! pored cijene i naravno, odmah sam se zainteresirao. Uzeo sam ovaj proizvod i platio ga. Spremio ga i pojeo sutradan uz čaj i jabuku kako bih imao kompletan i obilan doručak.

Ambalaža nije posebno privlačnog izgleda, ali sviđa mi se što je bila prozirna pa se mogao steći uvid u unutrašnjost ambalaže. Iza slike kokosovih prutića i oraha se može vidjeti djelomična slika otoka koji vas ujedno podsjeća na mjesto gdje se nalaze kokosovi orasi. 

Kada sam pogledao nutritinu vrijednost u skladu sa težinom ovog proizvoda, iznenadio sam se kako je dosta kaloričan, ali nisam se previše brinuo jer to su sigurno dva prutića u jednom pakiranju kao što je navedeno na deklaraciji, a i vidi se na ambalažnoj slici. Međutim, kada sam otvorio ambalažu, shvatio sam kako je ovo zapravo cijeli prut te da nije podijeljen na dva prutića. U redu, to nije ništa strašno budući da mi to možemo i sami odrezati na dva jednaka dijela.

Cijeli prut je neobično težak. Dosta je mastan na dodir i ostavlja masne tragove na papiru. Cijeli kokosov prut je cca 14,5 cm x 2,5 cm x 2 cm dimenzija ~ duljina x širina x visina. Izgledom podsjeća na roladu s bijelim punjenjem posuta sa sitnim i pomalo slijepljenim kokosovim mrvicama. Ističe se dominantnim i slatkastim mirisom od kokosa koji je stalno prisutan dokle god je pred vama. Na dodir je ova rolada dosta gumenasta i savitljiva. Isti se osjećaj postiže i kod zagriza - gumenasto i pomalo se teže svaže koliko je (opet) gumenasto. Ne znam zašto, ali mislim da je u pitanju fondant jer sam vidio u raznoraznim receptima da je on dosta savitljive i gumenaste strukture. Okusom je ponešto slatkast mada se kokosovo punjenje dosta osjeća za razliku od smeđe rolade koja i nema baš neki okus. 

Nakon što se cijeli prut pojede, moguće je očekivati da ćete neko vrijeme u ustima imati blagu aromu od kokosa.

Nije loše, ali opet - okus je nekako umjetan ...
Tko zna, možda vama bude fino?

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Lidl
Cijena ovog proizvoda: 3,99 kn / 80 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Onak' slatko i umjetno!

Izvor slike: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates