19. srpnja 2012.

3 Tamna čokolada [Bellarom]


Deklaracija:
Čokolada - 74% kakaovih dijelova
Sastojci: kakaova masa, šećer, kakaov maslac, kakaov prah smanjene masti, emulgator: suncokretov lecitin, prirodna aroma vanilije.
Sadrži: kakaovi dijelovi: 74% min. Može sadržavati tragove orašastih plodova, soje i mlijeka.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na hladnom i suhom mjestu.
Neto količina: 100 g
Proizvođač: Solent GmbH & Co. KG
Zemlja podrijetla: Njemačka
Nutrition fact:
Hranjive vrijednosti u 100 g: 
Energetska vrijednost: 2328 kJ | 561 kcal 
Bjelančevine: 9,7 g 
Ugljikohidrati: 32,0 g 
Masti: 41 g
Ovo mi je bila prva tamna čokolada (prije sam jeo čokolade za kuhanje) nakon čega sam postao redovan konzument tamne čokolade i poslije toga su uslijedile faze isprobavanja raznolikih tamnih čokolada ne bih li pronašao onu koja bi pogodila moj ukus.

Ambalaža je sjajnog efekta i sa zanimljivim bojama koje se lijepo uklapaju sa izgledom kockice čokolade. Izuzetno se lako otvara tako što na zadnjoj strani imate znak otvora, odnosno, pokazuje strelicom kako raspakirati ambalažu. Ono što je zanimljivo i korisno jest da su stranice kojim se ambalaža otvara stabilne tako da se mogu opet slijepiti kada poželite zatvoriti ili spremiti ostatak čokolade.

Mirisom je prava tamna čokolada i već se definira kako je gorkastog i teškog mirisa. Ova čokolada ima pet redova od kojih svaki red nosi po dvije poveće kockice. Ne mogu se sjetiti koliko bi jedna kockica iznosila u dimenzijama jer sam iste zaboravio zabilježiti na papiriću gdje bilježim svoje dojmove u natuknicama kako ne bih zaboravio s vremenom. Mislim kako su u pitanju 4 cm x 4 cm x 0,5 cm (duljina x širina x visina), ali nisam siguran. Svaka kockica ima svoj okvir, a unutar okvira se nalazi upečatljiv zaštitni znak (logotip) ispod kojeg se nalazi ime 'Bellarom'. Sam logotip je toliko detaljan kao i potpis što mi se jako sviđa. 

Vrijeme je za degustaciju! Ova čokolada je bila držana na suhom i mračnom mjestu tako da nije bilo nikakvih problema sa otkidanjem reda kao i kockice. Pretpostavljam da je tome doprinijela ljetna sparina koja nije uspjela utjecati na ovu čokoladu u smislu da se otopila ili bila gnjecava na dodir. Samo ju je omekšala što mi je olakšalo otkidanje. Zagriz je mekši, a okusom je dosta gorka i jaka čokolada.

Primijetio sam da se kockica čokolade nešto teže otapa na jeziku pa je možda potrebno jezikom jače stimulirati proces otapanja. Kako se kockica čokolade topi na jeziku, dobiva se osjećaj kako je dosta masna što nas ne treba čuditi jer ako obratimo pažnju na nutritivne vrijednosti, vidjet ćemo da je ova čokolada doslovce - natrpana MASTIMA! Stoga ... OPREZ! Ima daleko više masti nego li ugljikohidrata.

Unatoč tome, jasno je da se ne može osporiti kvaliteta ove čokolade kao niti okus koji je elegantan i izrazit!

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Lidl
Cijena ovog proizvoda: 7,99 kn / 100 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Čista elegancija, izdržljivost i - kvaliteta!
Izvor slike: Slatka recenzija

3 comment(s):

Just Cake Girl kaže...

Ja se nikako ne mogu pomiriti sa tamnom čokoladom :(

jubistacha kaže...

Ja je često koristim za kreme u kolačima ;)

Aria kaže...

Vjerujem da te najviše razveselio trenutak kad je bilo vrijeme za degustaciju zar ne? Joj ja sam baš sretna što nisam luda za čokoladama, od slatkiša preferiram čipseve a i ni njih baš ne jedem često.

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates