0 O meni i projektu

O meni

  • 27 - godišnji mladić rodom iz Osijeka (Hrvatska)
  • diplomirani ekonomist ~ mag.oec., područje Poduzetništvo
  • trenutno nezaposlen i u potrazi za poslom
  • odgovoran, miran i ljubitelj slatkiša
  • zagovaratelj zdravog života (trudim se)
Uglavnom, nadasve običan i jednostavan mladić koji ne traži puno i pokušava se dokazati u svim zadacima koji su postavljeni pred njega.

Moram napomenuti i da sam potpuno iskren što se tiče ovog projekta.

O projektu 


Kao što sam rekao u svom 'životopisu' - prilično sam jednostavan mladić. Ne znam kreirati web stranicu niti pokazujem prevelik interes. Ne znam kodirati izgled za web stranicu, ali kažu da znam birati lijepe pozadine kao i kombinirati boje kada god treba urediti nešto, npr. ovaj blog. Neću pokušavati svim silama postići da se ovaj blog pročuje ili da bude poznatiji od same Angeline Jolie. Tko hoće, koga zanimaju ove stvari koje bih vam želio predočiti - snaći će se i pronaći put do mene, a nakon čitanja me možda i sačuvati u svojim zabilješkama (Bookmarks) ako želi.

Ne gledam pretjerano TV na kojem se u 24 h vrte više reklama nego li filmovi | serije | informativne emisije ... Reklame raznoraznih proizvoda me ne mogu natjerati da budem njihov potencijalni kupac. Dobro, dobro ... priznajem, u nekim reklamama popustim. Često pratim reklamne prospekte iz raznih trgovina koje dobivam putem pošte. 

Da skratim, što želim postići ovim blogom? Ništa specijalno. Moj plan je bio ili je barem ovakav:
  • pratiti akcijske cijene, kupovati, testirati i ocijeniti prehrambene namirnice ili;
  • kupovati po svom izboru, testirati i ocijeniti prehrambene namirnice ili;
  • nakon degustacije kupljenih namirnica, upoznati proizvod (sastav, mjesto kupnje, cijena...) i ocijeniti kvalitetu ili;
  • pisati recenzije na raznorazne recepte za kekse, kolače i sl. te ocijeniti kvalitetu istih ili;
  • prenositi svoja osobna iskustva o kupljenim proizvodima (pretežito slatkiši, napitci itd.) - marketinškim trikom 'od usta do usta' ili;
  • donekle minimizirati velik broj kupčevih vraćanja proizvoda natrag na policu iz straha da se uzalud baci novac, a kvaliteta istog proizvoda je upitna u odnosu na cijenu bila ona visoka ili niska;
  • itd.
I za kraj, nešto važno!

Ne surađujem niti radim za ijednu trgovinu te je ovaj blog isključivo moja odluka.
Ukoliko mi se neki proizvod ne svidi ili procijenim kako nije vrijedan novca, ne mora biti da se i vama neće svidjeti. Ukusi su različiti. Da ne bi bilo nekog nesporazuma s vremenom ...

Pa ... to bi bilo to.
 

Slatka recenzija © 2012 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates