8. srpnja 2012.

0 Cream lješnjak [Choco Club]

Deklaracija:
Punjena čokolada - sa 55% punjenja
Sastojci: lješnjak punjenje 55% (šećer, hidrogenirana biljna mast, mlijeko u prahu, lješnjak 8%, sirutka u prahu, emulgator sojin lecitin, prirodno identična aroma), čokolada 45% (šećer, kakaova masa, mlijeko u prahu, kakaov maslac, sirutka u prahu, emulgator sojin lecitin, prirodno identična aroma).
Čokolada sadrži: kakaovih dijelova min. 35%, bezmasne suhe tvari kakaovih dijelova min. 14%. Sadrži biljne masnoće uz kakaov maslac.
ALERGEN INFO: proizvod sadrži sojin lecitin, lješnjak, mliječne tvari. Mogući tragovi kikirikija.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na sobnoj temperaturi (15 - 20°C), na suhom mjestu, ne izlagati suncu!
Neto količina: 50 g
Proizvođač: VISPAK
Zemlja podrijetla: Bosna i Hercegovina
Moja majka mi je počela pričati o jednoj fakat dobroj čokoladi koju ponekada kupuje za prigristi na poslu. Hvalila ju je toliko da sam joj rekao da mi neka kupi jednu pa da se i ja fakatarim uz tu čokoladu. Idući dan ju je kupila jutros prije posla i držala ju u torbi do isteka radnog vremena. Znate li vi što to znači u srpanjskim danima? Globalno topljenje! I tako mi je nakon posla, sva sretna i zadihana od vrućine, donijela čokoladu. Već na dodir sam osjetio kako je pomalo vruća koliko se uspjela istopiti izložena sunčevoj temperaturi. Istog trenutka sam ju spremio u hladnjak uz namjeru da ju degustiram sutradan kada poprimi svoju čvrstoću.

Između toga sam na brzinu proučio ambalažu i utvrdio kako lijepo izgleda sa svojom čudnovatom kombinacijom žute i bež boje i s pola izgleda same čokolade. Zaštitni omot je sjajnog izgleda. 

Nakon što sam sutradan uzeo i otvorio ovu čokoladicu iz hladnjaka, postajalo mi je jasno da ću sve teže i teže moći definirati njezine stvarne dimenzije kao i koliko ima rez kockica. To nije bilo moguće utvrditi obzirom da se sva istopila. No, zahvaljujući slici polučokoladice sa ambalaže, može se utvrditi kako bi se moglo raditi o šest rez kockica što bi značilo da svaka kockica teži otprilike do osam grama.

Obzirom na čuvanje u hladnjaku, zagriz je bio čvršći kao i sama mliječna čokolada ispod čijeg sloja se nalazilo punjenje od lješnjaka koje je mekše strukture. Kako se topio u ustima, već se u početku moglo definirati kako je ova čokoladica izrazito slatka. Ima dosta šećera. Lješnjakovo punjenje se iznimno osjeća i topi u ustima stvarajući osjećaj zadovoljstva. 

Nažalost, ne mogu reći nešto više o tome jer je ova čokoladica prebrzo nestala u mojim ustima pa si tako nisam dao dovoljno vremena da procijenim što valja, a što ne valja. Znam samo da mi je nakon nekog vremena postalo pomalo teško u trbuhu. 

Prednost ovog proizvoda je samo punjenje od lješnjaka koje će oduševiti svakoga i cjenovna prihvatljivost, a nedostatak taj što nema informacije o nutritivnoj vrijednosti. Jesmo li se doslovce ubili u cijeloj čokoladici ili?

Neloše!

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Biljemerkant
Cijena ovog proizvoda: 2,99 kn / 50 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Ukusno, ali dosta slatko!

Izvor slike: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates