17. lipnja 2012.

0 Müsli pločice sa raznim okusima [STILLA natura]

Ovo će biti, izgleda, dugačak post zbog zasebne deklaracije i nutrition fact svake müsli pločice. Danas ću recenzirati četiri okusa: višnja, banana, marelica i naranča iako sam siguran da ima više okusa u ponudi. Svaka müsli pločica sa svojstvenim okusom teži 30-ak grama čije su dimenzije (duljina x širina x visina) jedne pločice otprilike 9 cm x 3 cm x 1,5 cm. Ambalažom svi okusi sadrže identičnu boju osim različitih i simboličnih slika pojedinog voća kojima lakše raspoznajemo okus svake pločice. Međutim, na ambalaži nigdje nije navedena informacija o tome tko proizvodi ove müsli pločice. Ako netko od vas zna, slobodno se oglasite ili putem komentara ili na facebook stranici. Da krenemo!

* * * * * *

Deklaracija:
Müsli pločica s okusom naranče u kakao preljevu
Sastojci: kakao preljev 25% (šećer, biljna mast, kakao u prahu, emulgator: soja lecitin), sirup od škroba, zobene pahuljice, ekstrudat (pšenica, riža, šećer), suhe marelice, kukuruzne pahuljice, suha papaja, sušene jabuke, suha kora od naranče 1%, biljna mast, fruktoza, tvar za zaslađivanje: sorbitol, emulgator: soja lecitin, kiselina: limunska kiselina, prirodno identična aroma naranče. Sadrži soju, gluten, kukuruz i SO2. Može sadržavati tragove lješnjaka i kikirikija.
Neto količina: 30 g
Uvjeti čuvanja: Čuvati od neposrednog utjecaja sunčevih zraka.
Zemlja porijekla: Republika Češka
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1499 kJ | 360 kcal
Bjelančevine: 5,1 g
Ugljikohidrati: 63,8 g
Masti: 10,7 g
Ova pločica je vanjskim izgledom prelivena čokoladom. Mirisom je više osjetna aroma naranče nego li preljev od čokolade. Uz to, miris arome koji se otpušta sa pločicom i nije toliko izrazit. Zubima postižete ugodan zagriz i ne dobiva se dojam kako je ova pločica ljepljiva što je prednost po našim zubima. Unutrašnjost pločice je ispunjena raznoraznim pahuljicama s ponekim komadićima voća za koje nisam siguran što točno predstavljaju. Mislim da se radi o komadićima marelice ili naranče, nisam siguran jer nije bilo dovoljno vremena za istraživanje pošto tragovi voća jako brzo nestaju - grickanjem. Na žalost svih ljubitelja čokolade, grickanjem ove pločice, čokolada se izuzetno brzo topi i uz to ne dobiva značaj na okusu što je nedostatak ovog proizvoda. Otapanjem komadića ove pločice na jeziku, ne postiže se nikakav osjećaj, odnosno komadić pločice i dalje tvrdoglavo ostaje u svom zaštitnom omotaču sačinjen od kakao preljeva. Kao da se ima nešto strano u ustima. Ne mogu reći da je ova poslastica sa okusom naranče loša jer je svakako ugodna za grickanje i u prilog joj ide to što nije jako ljepljive strukture.

* * * * * *

Deklaracija:
Müsli pločica sa okusom banane i kakao preljevom
Sastojci: kakao preljev 25% (šećer, biljna ulje, kakao prašak, emulgator: soja lecitin), škrobni sirup, zobene pahuljice, ekstrudat (pšenica, riža, šećer), komadići banane 6,6%, kukuruzne pahuljice, suhi ananas, biljna mast, fruktoza, tvar za zaslađivanje: sorbitol, suhe jabuke, emulgator: soja lecitin, kiselina: limunska kiselina, prirodno identična aroma banane. Sadrži soju, gluten i kukuruz. Može sadržavati tragove lješnjaka i kikirikija.
Neto količina: 30 g
Zemlja porijekla: Republika Češka
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1390 kJ | 334 kcal
Bjelančevine: 3,7 g
Ugljikohidrati: 59,2 g
Masti: 10,5 g
Meni osobno najdraži okus! Privlačan i intenzivan miris arome banane izlazi odmah pri otvaranju ambalaže. Kakao preljev i dalje mirisom nije posebno istaknut. Ovaj okus je izuzetno mekan kod zagriza s kojim se oslobađa neki nedefinirani osjećaj užitka te je stalno prisutan miris banane koji, na žalost, brzo nestaje s grickanjem. Isto tako nije ljepljiv što je prednost jer ne volim kada mi se mnoštvo ljepila zakači na zubima. Unutrašnjost ove pločice je ispunjena raznoraznim pahuljicama i komadićima čipsa od banane koji su hrskavi. Ovaj okus je dosta slatkast što je čudno obzirom da je nutritivnom vrijednosti siromašniji od npr. okusa naranče koji je manje sladak. Miris arome banane, mekši zagriz, manje ljepljiv, hrskavost predstavljaju prednosti koje dolaze sa ovim proizvodom, a nedostatak ovog proizvoda jest brzo nestajanje svega što dolazi sa okusom nakon kraćeg grickanja. Svejedno - ovo je i dalje moj favorit okus.

* * * * * *

Deklaracija:
Müsli pločica sa okusom marelice i kakao preljevom
Sastojci: kakao preljev 25% (šećer, biljna ulje, kakao prašak, emulgator: soja lecitin), škrobni sirup, zobene pahuljice, ekstrudat (pšenica, riža, šećer), suhe marelice 7,7%, kukuruzne pahuljice, biljna mast, fruktoza, tvar za zaslađivanje: sorbitol, emulgator: soja lecitin, kiselina: limunska kiselina, prirodno identična aroma marelice. Sadrži soju, gluten, kukuruz i SO2. Može sadržavati tragove lješnjaka i kikirikija.
Neto količina: 30 g
Zemlja porijekla: Republika Češka
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1500 kJ | 360 kcal
Bjelančevine: 4,6 g
Ugljikohidrati: 63,0 g
Masti: 11,3 g
Mirisom su voćni okus i kakaov preljev istovremeno istaknuti. Mislim da je ovo jedina pločica gdje se čokolada osjeća u kombinaciji sa marelicom. Kao i ostale pločice, nije ljepljiva i unutrašnjost je sačinjena sa raznoraznim pahuljicama s komadićima voća za koje pretpostavljam da svojom narančastom bojom predstavljaju marelicu. Tijekom grickanja, dobiva se osvježavajući osjećaj kako se voćni okus i kakaov preljev stapaju u jedno. Isto tako, čokolada poboljšava okus ove pločice. Nimalo loša poslastica.

* * * * * *

Deklaracija:
Müsli pločica s okusom višnje u kakao preljevu
Sastojci: kakao preljev 25% (šećer, biljna ulje, kakao u prahu, emulgator: soja lecitin), škrobni sirup, zobene pahuljice, ekstrudat (pšenica, riža, šećer), kukuruzne pahuljice, suhe brusnice, biljna mast, fruktoza, tvar za zaslađivanje: sorbitol, suhe jabuke, suhe višnje 1%, emulgator: soja lecitin, kiselina: limunska kiselina, prirodno identična aroma višnje. Sadrži soju, gluten i kukuruz. Može sadržavati tragove lješnjaka i kikirikija.
Neto količina: 30 g
Zemlja porijekla: Republika Češka
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1485 kJ | 357 kcal
Bjelančevine: 4,8 g
Ugljikohidrati: 63,5 g
Masti: 10,6 g
Mirisom pomalo vuče na alkoholni rum višnjevače. Čini mi se da je zagrizom ova pločica nešto ljepljiva no ostali okusi. Nekako je slatkast i okus kao da je pomalo težak. Kao i sve ostale pločice, sadrži raznorazne pahuljice sa sitnim i rozoljubičastim komadićima voća koje podsjeća na višnju. Svojim okusom se ne ističe posebno da bi se mogao dobiti neki dojam. Ovo je sigurno pločica o kojoj ne bih znao nešto više za reći.

Za kraj, kada bih morao rangirati sve recenzirane pločice u vidu preferencije, moj popis bi bio ovakav:
  1. banana
  2. marelica