28. travnja 2012.

2 Original Puding s okusom banane [Dr. Oetker]

Nisam mislio da ću nešto recenzirati preko vikenda jer sam imao dovoljno Slatkih oblaka za pojesti. Međutim, kada sam išao u današnju nabavku u trgovinu i nakon što sam malo razgledao raznorazne prehrambene namirnice sa polica, moje oko je odjednom uhvatilo - puding s okusom banane! Zar taj okus postoji? Mislio sam da ima samo tri okusa što se tiče pudinga - čokolada, vanilija i jagoda? Doduše, nedavno sam vidio kupovni i gotov puding od lješnjaka, ali nisam mislio da će biti i više okusa u obliku praška za puding. Linija Dr. Oetkerovih pudinga je obuhvaćala razne okuse: čokolada, vanilija, jagoda, banana, malina i slatko vrhnje. Zanimljivo... Oduvijek me zanimalo kakav je to puding od banane? Ma mora biti ukusan kada je riječ o banani, što ne?!

Prašak za puding s prirodnom aromom banane


Deklaracija:
Sastojci: kukuruzni škrob, sol, aroma
Neto količina: 40 g
Proizvođač: Dr. Oetker
Zemlja podrijetla: Mađarska
Nutrition fact:
Hranidbena vrijednost u 100 g gotovog pudinga:
Energetska vrijednost: 458 kJ | 110 kcal
Bjelančevine: 2,5 g
Ugljikohidrati: 19,5 g
Masti: 2,3 g
Nedugo nakon ručka, pripremio sam ovaj puding od banane prema uputama sa vrećice i stavio ga u velik kalup za puding, a zatim na policu da se ohladi do popodnevne užine da se malo 'zasladim', a i ujedno da testiram ovaj puding. U pripremi sam koristio 500 ml mlijeka i 3 žlice smeđeg šećera (iako na uputama piše kako je moguće dodati između 3 - 5 žlica šećera). Dok sam miješao ovaj prašak za puding zajedno sa smeđim šećerom i nekoliko žlica mlijeka - osjetio se intenzivan miris banane. Najsličnije mirisu onih kupovnih čokoladnih krem bananica. ; ) Ovim praškom za puding, uz 500 ml mlijeka i 3 - 5 žlica šećera, dobije se 520 g gotovog pudinga što je dovoljno za 4 porcije, odnosno obroka.

Nakon što sam istresao ohlađen puding iz kalupa na tanjur, smjesa se odmah raspala. : )) Šteta jer sam očekivao da će barem biti lijepog oblika kao na slici. Možda sam pogriješio što sam ga stavio na kuhinjsku policu umjesto u hladnjak da se smjesa malo učvrsti. No, idemo dalje ...

Mislio sam da će mirisom biti jednak onom iz pripreme, ali nije tako ispalo. Miris gotovog i ohlađenog pudinga podsjeća na ... hm? ... prokuhano mlijeko? Da, to bi bila prava asocijacija. : )
Izrazito se lijepo jezikom gnječi u ustima i osjeća se 'dah' banane. Doduše, ne osjeća se baš pravi okus sirove banane, ali dovoljno da podsjeća na bananu. Aroma banane je nešto blagog intenziteta i dosta je prisutna tijekom jedenja. Kako sam stavio samo 3 žlice smeđeg šećera tijekom pripreme pudinga, mogu reći da nije presladak. Onako taman, ali ako želite jesti slađi puding, onda možete dodati više šećera prema uputama (od 3 - 5 žlica šećera). Meni je ovo bilo sasvim dovoljno slatko.

Po meni su dvije porcije, tj. dva obroka ovog pudinga bile sasvim dovoljne i zasitne. : )

Zaključno, puding s okusom banane nije loš mada moram priznati da mi više leže oni kupovni pudinzi u plastičnim čašicama sa šlagom na vrhu jer su okusom i kvalitetom finiji bez obzira o kojoj se marci radi(lo).    : ) 

Ovaj puding je uistinu idealan kao poslastica i kao fil u raznoraznim biskvitnim dodacima (kolači, torte i sl.)    ; )

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 2.99 kn / 40 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Zadovoljavajuće

Izvor slike: Slatka recenzija

2 comment(s):

Anonimno kaže...

Često...ali stvarno često pečem kolače i mogu reći da je ovaj puding poprilično slab u kolačoma :( mora ga se upotpuniti ekstraktom a sa okusom prave banane se uopće ne slaže. Usput, fora blog :) www.slatkomanija.com

Slatka recenzija kaže...

Zahvaljujem se na odgovoru. :)
Ja sam imao prilike kušati raznorazne pudinge u kolačima | tortama, ali isto moram priznati da sam rijetko osjetio njihov okus. Možda je bolje jesti sam puding radi potpunijeg okusa.

Sada idem vidjeti tvoju stranicu. :)

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates