25. travnja 2012.

2 Tamna čokolada Volim najbolje! K Plus [Zvečevo]

Koliko smo puta čitali po raznim novinama, portalima i sl. informativnim mjestima da je čokolada najčešći razlog debljanja i nastanka karijesa? Bezbroj puta, sigurno! U zadnje vrijeme se sve više i više znanstvenika slažu kako je to samo mit te da čokolada ne uzrokuje išta od toga. Gotovo sam siguran da nas 99% stanovništva ne može odoljeti čokoladi! Ja sam jedan od takvih ...

Za Uskrs dobih čokoladu. Točnije, tamnu čokoladu.
Riječ je o - tamnoj čokoladi s narančom.

Čokolada sa 72% kakaovih dijelova i narančinom korom
Sastojci: kakaova masa, šećer, kakaov maslac, kandirana narančina kora 15% (narančina korica, šećer, glukozno - fruktozni sirup, regulator kiselosti E330), emulgatori (E322 i E476), prirodna aroma vanilije.
Čokolada sadrži min. 72% kakaovih dijelova. Proizvod sadrži soja lecitin. Može sadržavati tragove mlijeka, lješnjaka, badema i pšeničnog glutena.
Neto količina: 100 g
Uvjeti čuvanja: Čuvati na suhom i hladnom mjestu.
Proizvođač: Zvečevo
Zemlja podrijetla: Hrvatska
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g: 2401 kJ | 573 kcal
Proteini: 9,5 g
Ugljikohidrati: 50,9 g
od čega šećeri: 37,2 g
Masti: 36,9 g
od toga zasićene masne kiseline: 23,5 g
Natrij: 0,11 g
Nakon raspakiranja, vidio sam da cijela čokolada debljine otprilike 0,5 mm ima šest redova, odnosno dvije kockice po redu, tj. dvanaest kockica ukupno. Imam naviku da ravnim i oštrim nožem oprezno i lagano stisnem po rubovima reda kako bi se lijepo odvojio jer mi se u prošlosti puno puta događalo da ručnim putem nepravilno otkinem jedan red. Ili se otkinuo cijeli red plus nešto viška drugog reda ili se otkinuo cijeli red, ali u komadićima. Ovdje sam nožem uspio 'otkinuti' cijeli red, ali s time da su mi rubovi 'popucali'. Čokolada u sebi sadrži komadiće narančine kore. Zar ne bi trebali biti narančaste boje? Ovo što vidim su neke zelene boje. Barem je tako moje oko uhvatilo. : ) Okusom je kao svaka čokolada sa što više gorčine, ali ne odaje neki poseban osjećaj uživanja. Otapanjem čokolade u ustima, osjećaju se komadići narančine korice, ali ne mogu reći da sam stekao osjećaj kako je riječ o narančinoj kori. Imao sam osjećaj kao ... kao da su to osušeni ostatci koji služe za bezukusno grickanje. Uzimam još jednu kockicu za grickanje. Nije tvrda kao većina čokolada za kuhanje. Sasvim se lako gricka zubima.

U konačnici, čokolada kao čokolada uopće nije loša, ali ne osjeća se dovoljno okus narančine kore. Po meni, ovo je više čokolada sa 'stranim' komadićima čiji se okus ili nikako ili preslabo osjeća kod grickanja.

To je samo moje mišljenje što ne mora nužno značiti da će i tako biti kod vas ukoliko mislite kupiti ovu čokoladu. Možda se iznenadite te vas ova čokolada oduševi, tko zna?

Meni je ova čokolada dobra za pripravke kolača, keksića i sl., ali mislim da ima i jeftinijih tamnih čokolada za tu svrhu.

I dalje sam u potrazi sa 'savršenom' tamnom čokoladom sa komadićima nečega koja će me oduševiti. : ) Može i bez ikakvih komadića nečega. ; )

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum [što se podrazumijeva zbog K Plus ; ) ]
Cijena ovog proizvoda: 9.99 kn / 100 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Osrednje

O tome zašto je zdravije konzumirati tamnu čokoladu sa što većim postotkom kakaovih dijelova možete pročitati ovdje. : )

Izvor slike: Slatka recenzija

2 comment(s):

Anonimno kaže...

ovdje imaš zanimljivu usporedbu raznih tamnih čokolada na našem tržištu: http://www.jutarnji.hr/koja-je-najbolja-tamna-cokolada-na-nasem-trzistu/919769/?secId=79

Slatka recenzija kaže...

Znam za tu usporedbu tamnih čokolada. Inače sam takav freak da pokušavam pronaći sve i svašta na internetu pa mi je ovaj članak već odavno upao u oči. Također Jutarnji.hr sadrži usporedbe voćnih jogurata, gumenih bombona, voćnih sokova, müsli prutića i sl.
Svatko ima svoj ukus pa sam zato pokrenuo ovaj blog koji se u biti temelji na mojem iskustvu što ne znači da isto iskustvo može biti identično vašem. : )

Zahvaljujem se na komentaru.
Drago mi je da me ipak netko čita. : ))

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates