6. srpnja 2012.

2 Rooibos čaj s okusom karamele [Lord Nelson]

Deklaracija:
Biljni čaj s okusom karamele - 25 filter vrećica
Sastojci: rooibos, aroma.
Upute za pripremu: u šalicu sa filter vrećicom uliti 200 ml kipuće vode i ostaviti da odstoji 6 minuta. Po želji zasladiti.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na hladnom i suhom mjestu.
Neto količina: 25 x 2 g = 50 g
Proizvođač: LIDL Stiftung & Co. KG
Zemlja podrijetla: Njemačka
Otkako sam uveo obvezan čaj nakon večere, strašno sam zavolio čaj pa sam se unaprijed radovao svim okusima koje ću isprobati malo po malo s vremenom. I tako sam tijekom kupnje u Lidlu vidio ovaj čaj s okusom karamele što me iznenadilo jer nisam mislio da ima baš čajeva s tim okusom. Kada sam pokušao zamišljati kakav bi to mogao biti čaj, prvo što mi je palo na pamet jest moja ružna i stisnuta grimasa pri pomisli na proces otapanja bombon karamele i na kraju miješanja rastopljene karamel smjese sa zaslađenom vodom (npr. par kapi limuna i žličica meda). I pogledam opet na ovaj proizvod pa u sebi automatski komentiram ... ma kakvi, ne treba nikakav med niti šećer ... aroma karamele će svoje učiniti! Dobro, preuzimam rizik i kupujem ovaj čaj.

Ambalaža je srednje veličine i vrlo zanimljivih boja. Zanimljiva je i slika otisnuta cijelom ambalažom - slika safarija tijekom zalaska sunca. U daljini se mogu razaznati drvo i žirafa koja lagano korača. Izgled staklene šalice s dnom mi se neobično sviđa i rado bih ju imao. Tko zna ... možda Lidl uskoro u ponudu uvede takve šalice? Ovo pakiranje uključuje dvadeset i pet filter vrećica od kojih jedna filter vrećica teži dva grama i ima vlastiti zaštitni omot smeđe boje.

Vrijeme večere. Klasika. Sendviči s malo maslaca, šunke u ovitku, sira gaude i mini salata od rajčice. Usput se na štednjaku lagano kuha voda za čaj. Nakon što je voda provrela, isključio sam štednjak i izlio vodu u šalicu zajedno sa filter vrećicom. Ono što sam odmah primijetio jest istovremeno otpuštanje boje iz filter vrećice tijekom lijevanja kipuće vode što mi se svidjelo i smatram prednošću ovog proizvoda. Čudno, ali ovaj čaj mirisom ništa ne odaje. Nikakav miris. Samo slatkasti miris vruće vode. Nakon 6 minuta odstajanja i prije ikakvog zaslađivanja, popio sam gutljaj čaja da vidim da li sam pogodio svoju pretpostavku kako neće biti potrebno šećera i meda jer podrazumijeva se ... aroma karamele će svoje obaviti, što ne?

Kako sam se samo prevario! Čaj je bio potpuno gorak i vodenastog okusa bez limuna i meda. Mislio sam da će okusom biti sličan okusu bombon karamele, ali izgleda da nije što je šteta. No, svakako nije propast. Nakon što sam u čaj čija je tekućina bila do narančastosmeđe boje dodao žličicu cvjetnog meda uz par kapi limunovog soka - čaj postaje dobar. Uz meda i limun, čaj je dovoljno slatkast mada ne mogu reći da sam osjećao kako se radi o aromi karamele. Da mi se ovaj čaj uvalio bez da sam znao s kojim okusom dolazi, definitivno ne bih pogodio kako se radi o karameli. 

Međutim, nakon što sam popio čaj, učinilo mi se da s dna šalice izvire blago - slatkasti miris rastopljene karamele. I taj miris mi se baš svidio. Šteta da se ovaj čaj ne ističe svojim okusom od karamele što je nedostatak ovog proizvoda.

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Lidl
Cijena ovog proizvoda: 9,99 kn / 50 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Uz šećer | med i limun - sasvim solidan čaj!

Izvor slike: Slatka recenzija

2 comment(s):

Aria kaže...

Lidl je zakon!
Ja inače ljeti baš ne volim čajeve, više ih preferiram zimi.

Unknown kaže...

Gospodine šteta što vam nitko nije rekao da se čaj prije pijuckanja promiješa žličicom :(

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates