4. kolovoza 2012.

2 Mliječni puding s cimetom


Nakon što sam vidio puding prema turskom receptu sa Tanja's Cooking Corner bloga, znao sam da ću ga napraviti i probati. Obožavam pudinge raznih okusa bilo da su kupovni ili domaći. Otkako sam vidio ovaj turski puding, zapitao sam se kakav je to mliječni puding te sam se s vremenom upustio u izradu ovog pudinga prema Tanjinom receptu.

Sastojci za 1 malu zdjelicu:
  • 125 ml mlijeka
  • 10 g kukuruznog škroba
  • 15 g grožđanog šećera u prahu - DM (umjesto ovoga možete i smeđi šećer)
  • cimet po želji
Priprema:
  1. Skuhati pomiješano mlijeko sa šećerom u malom loncu na slaboj vatri s time da učestalo miješate sve dok mlijeko na zakuha.
  2. U malo vode ubaciti kukuruzni škrob & razmutiti te uliti u mlijeko sa šećerom.
  3. Neka se kuha na najmanjoj vatri otprilike 10 min uz neprestano miješanje.
  4. Izliti smjesu iz lonca u zdjelicu koju ste prethodno isplahnuli vodom i staviti na hladno u hladnjaku.
  5. Posuti cimetom prije degustacije.
Nakon što se puding ohladio preko noći u hladnjaku i nakon što se pojeo, vrijeme je za moje mišljenje.

Nakon cjelonoćnog hlađenja, primijetio sam da je puding u međuvremenu očvrsnuo što mi se svidjelo jer je bila nešto rijetka i gnjecava tijekom lijevanja smjese iz lonca u zdjelicu. Dakle, puding se tijekom hlađenja jako lijepo zgusnuo. Nakon što sam ga posuo s malo cimeta, napokon sam mogao početi s isprobavanjem!

Okusom je istovremeno ukusan i bezukusan. Pomalo vuče na mliječni šećer stvarajući opet zanimljiv bezukus. Na tren se nešto osjeti ili izgubi. Ono što definitivno igra ulogu u poboljšanju okusa jest cimet koji se jako osjeća. Kombinacija mliječnog šećera i cimeta stvara ugodan i osvježavajuć osjećaj. Ima odgovarajuću notu slatkoće koja će svima odgovarati, posebice onima koji ne vole istančan okus šećera kao i onima koji vole mrvu šećera. U pudingu se formiraju gumenaste kuglice koje polako pucketaju tijekom grickanja što mi se jako svidjelo. 

Ovo je odličan izvor poslastice ili međuobroka jer jedna zdjelica ovog pudinga nosi svega 160 - 170 ak kcal (kalorija).

Izuzetno fino, osvježavajuće, ukusno na svoj način i aromatično!

 
Morat ću ga isprobati u obliku fila kod kolača i sl.

Hvala ti, Tanja!
Izvor slika: Slatka recenzija

2 comment(s):

Marinica kaže...

Mislim da bi mogao imati dobru ulogu u nekom kolaču :) Ja nešto slično radim za monte kolač i zajedno s keksima i čokoladom je super, taman malo razblaži njihovu slatkoću.

Just Cake Girl kaže...

Super su mi fotke :) yum, yum treba to probat :D

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates