21. srpnja 2012.

2 Lješnjak - kakaov krem - proizvod [Choco Nussa]


Deklaracija:
Lješnjak - kakaov krem - proizvod
Sastojci: šećer, biljno ulje, lješnjaci 13%, kakaov prah smanjene masti 7,5%, obrano mlijeko u prahu, emulgator: suncokretov lecitin.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na sobnoj temperaturi (18° - 22°C).
Neto količina: 750 g
Proizvođač: Lidl Stiftung & Co. KG
Zemlja proizvodnje: Njemačka
Nakon voćnih džemova | pekmeza koje sam najčešće prakticirao kod palačinki, zaželio sam se male promjene pa sam odlučio uvesti čokoladni namaz. Ali koji odabrati, a da je kvalitetan? Malenim internetskim istraživanjem sam došao do saznanja kako se naveliko hvali čokoladni namaz sa zelenim poklopcem iz Lidla. I zašto ne? I tako padoh pod utjecaj drugih koji su toliko hvalili ovaj čokoladni namaz te sam kupio jedan sebi. Naravno, morao sam iskoristiti XXL tjedan gdje se ovaj čokoladni namaz uvrstio u ponudu što mi je odgovaralo. Što više - tim bolje!

Tegla sa zelenim poklopcem koja na sebi ima omot sa slikom lješnjaka uz postotak samih lješnjaka sadržan u ovom namazu je praktična i dosta široka što će nam koristiti kasnije za pohranu (npr. zobene pahuljice, mljeveni začini i sl.).

Otvaranjem poklopca, ugledao sam zaštitnu foliju zlaćane boje s ikonicama lješnjaka. Imao sam malenih problema kod skidanja zaštitne folije do mjere da sam morao lagano probušiti nožem u sredini. Nakon što se odstranila zaštitna i ljepljiva folija, odmah je prisutan dominantan miris lješnjaka koji golica i privlači naše nosnice k sebi. Nakon što sam nožem premazao tanki sloj ovog namaza na palačinku, primijetio sam da je namaz dosta kremaste strukture. 

Okusom je jednostavno fantastičan. Ne mogu se upustiti u usporedbu čokoladnih namaza jer mi je ovo prvi namaz koji sam počeo konzumirati nakon godinu dana tako da ne mogu reći da li je ovo najbolji  čokoladni namaz na našem tržištu, ali mogu reći da se ističe svojom kvalitetom. Nije mastan, topi se u ustima i prisutna je aroma tostiranih lješnjaka. Ovaj namaz je odličan u kombinaciji s palačinkama gdje lješnjaci dolaze do izražaja. I što je najbolje ... ne treba puno ovog namaza za jednu palačinku. Manje je više! I duže traje od voćnih džemova jer sam ih inače stavljao malo više na jednu palačinku kako bi okus došao do izražaja. To su prednosti ovog namaza. A nedostatak ovog namaza je taj što ne sadrži nikakvu informacijsku podlogu o nutritivnim vrijednostima. Ali zažmirit ću na jedno oko ...

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Lidl
Cijena ovog proizvoda: 19,99 kn / 750 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Lješnjaci i čokolada zajedno - kako odbiti?!
Izvor slike: Slatka recenzija

2 comment(s):

Aria kaže...

E ovakve proizvode volim :)
Lidl ima puno dobrih eurokrema i to po povoljnim cijenama.
Iako ja i dalje najviše volim nutellu, jer mi je većina eurokrema preslatka. Baš sam neki dan svojima dala nutellu i komentirali su mi da im je nedovoljno slatka..

Just Cake Girl kaže...

Čula sam dosta pozitive o ovom namazu, lijpo da se i tebi sviđa :))

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates