5. lipnja 2012.

4 Grancereale CLASSICO [Barilla]

Mali znak pažnje od mame. ; )
Hvala, mama! : )

Deklaracija:
Integralni keks sa zobenim pahuljicama
Sastojci: zobene pahuljice 34%, integralno brašno od pšenice 34%, nehidrogenirane biljne masti, šećer, glukozni sirup, topiva vlakna od pšeničnog škroba 3,4%, tvari za rahljenje (amonijev hidrogen karbonat, natrijev hidrogen karbonat), integralna morska sol 0,5%, prirodna aroma vanilije. 
Proizvedeno u tvornici koja također sadrži: kikiriki, orašasti plodovi, mlijeko, soja, sezam, jaja. 
Uvjeti čuvanja: Čuvati na hladnom i suhom mjestu.
Neto količina: 250 g
Proizvođač: Barilla
Zemlja podrijetla: Italija
Nutrition fact:
Prosječna vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1923 kJ | 460 kcal
Bjelančevine: 8,0 g
Ugljikohidrati: 56,6 g
- od toga šećeri: 15,0 g
Masti: 19,9 g
- od toga zasićene masne kiseline: 9,0 g
Vlakna: 11,0 g
Natrij: 0,28 g
Fosfor: 220 mg
Željezo: 2,2 mg
Magnezij: 65 mg
Boja ove ambalaže je najsličnija ovoj ambalaži zbog čega se možete lako zabuniti u namjeri da uzmete željeni okus. Iz tih razloga je potrebno obratiti pažnju kako vam se ne bi obilo o glavu kao meni gdje možete više detalja o tome pročitati na danom linku. : )

Nakon raspakiranja ambalaže, izbrojio sam dvadeset i tri ovih keksa promjera 5,5 cm. Moram napomenuti da je zob sastavni dio moje prehrane te ga vrlo učestalo koristim u svim oblicima: brašno, pahuljice, dodatak voćnim smoothijima, kolačima, palačinkama i sl. tako da su me ovi keksi oduševili. Keksi su dosta čvrste strukture i pucaju pod zagrizom. Nakon kraćeg grickanja, osjećaju se zobene pahuljice koje služe za grickanje, a sam keks s vremenom polako postaje užitak za nepce. Okus i miris ovih keksa je diskretan, ali dovoljno nametljiv sa svojim šećerom koji se pomalo osjeća.

Primijetio sam jednu stvar. Na ovom blogu je poznato kako sam dosada recenzirao dva proizvoda iz ove linije: Grancereale FRUTTA i Grancereale CROCCANTE. Da nastavim, ono što sam primijetio jest količina keksa: FRUTTA sadrži 22 keksa, CROCCANTE sadrži 21 keksa i prema tome ovaj proizvod sadrži više keksa, a i cjenovno je prihvatljiviji (čak i ako se gleda prema redovnoj cijeni svih proizvoda sa specifičnim okusom iz ove linije).

Ovi keksi nisu toliko kalorični pa neće biti problema da dodate takni sloj nekog fila, npr. pekmeza, nutelle i sl. ukoliko želite još malo zasladiti keks kako bi okus došao do punog izražaja. U svakom slučaju, ovi keksi su fini i sigurni za uživanje. ; )

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 9,99 kn / 250 g (akcijska cijena) ~ 13,99 kn / 250 g (redovna cijena)
Kvaliteta ovog proizvoda: Odlični keksi uz čaj zaslađen s par kapi limuna i žličicom livadskog meda!

Izvor preuzete i dodatno uređene slike: Google

4 comment(s):

jubistacha kaže...

Davno (još dok nisam kuhala i pekla kolače) sam rado jela Gran Cereale Crocante i stvarno je bio super. Vjerujem da ni ovaj ne zaostaje za njim ;)

Just Cake Girl kaže...

fino, fino!!!

Unknown kaže...

Definitivno moj prvi izbor kod Grancereale keksa ponekad se ne mogu zaustaviti pa pojedem cijelo pakovanje :)

Unknown kaže...

Meni je to norma. Salica nessice i grancereale

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates