12. svibnja 2012.

0 Hobbits Cocoa [Bahlsen]

Opet ponavljam ovu sliku koju vidite ispod jer ovaj post posvećujem keksima 'poslagane' oko čokolin cappuccina. : )

Jučer sam imao u planu napisati dvostruku recenziju o chocolate cappuccino i ovim keksima, ali nisam stigao napisati ovo drugo jer su se obveze ispriječile pa sam ih izostavio u jučerašnjem postu. Zato danas posvećujem post o njima.

Cappuccino je popijen i napokon su ovi keksi došli na red. 
Riječ je o prhkim kakao keksima.

Deklaracija: 
Hobbits Cocoa (kakao) prhki keksi
Sastojci: prekrupično brašno (28%), zobene pahuljice (28%), šećer, biljna mast, pšenično brašno, invertni šećerni sirup, kakao prah smanjene masnoće (2,3%), ekstrakt jabuke, pšenične klice, sol, tvari za rahljenje: natrij bikarbonat i dinari difosfat, arome, sredstva za kiseljenje: limunska kiselina, obrano mlijeko u prahu, jaje u prahu, začini.
Proizvod sadrži: gluten, mlijeko, soju i jaja. Može sadržavati tragove orašastih plodova.
U proizvodnoj liniji korišteni su i lješnjaci i bademi.
Neto težina: 250 g
Proizvedeno u Poljskoj.
Zemlja proizvodnje / podrijetla: Poljska
Proizvođač: Bahlsen
Uvjeti čuvanja: Čuvati na hladnom i suhom mjestu.
Ovaj proizvod ne sadrži nikakve informacije o nutritivnim vrijednostima što je nedostatak.
Pakiranje sadrži dvadeset okruglih i veoma tamnih keksa sa mnoštvo svijetlih točkica za koje pretpostavljam da su zobene pahuljice.
Mirisom opet ne mogu definirati asocijaciju koja bi mi pala na pamet osim da pomalo baca na miris svježe ispečenih kolača koji se širi cijelom kućom. : )
Dok sam grickao kekse, ne mogu reći da sam istog trenutka osjetio aromu kakao praha. U početku sam imao osjećaj kao da jedem nešto što i nema neki poseban okus, a onda sam nakon kraćeg vremena stekao neki osjećaj kako jedem ukusan keks. Da sam dobio povez na očima i zadatak gdje bih morao definirati sve sastojke sadržane u ovom keksu - vrlo bih teško mogao pogoditi o čemu se radi.

Ovaj keks u sebi ima dosta zobenih pahuljica koje se dosta osjećaju kod grickanja. Što se tiče razine šećera, mogu reći da nije uopće presladak keks što je dobar znak za sve nas koji ne volimo preslatko. Ovo je uglavnom solidni keks kojem nedostaje intenzivniji okus. 

Ukratko ... jedeš - hm? - OK - solidan keks - ali nema se pojma što se točno pojelo ... Takav je moj osjećaj u vezi ovih keksa. : )

To ne znači negativna ocjena ovih keksa. Jednostavno su - neutralni keksi. : )
Sasvim pristojni i diskretni.

Ove kekse možete pronaći na policama zdrave hrane.

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 6,99 kn / 250 g ~ akcijska cijena [stvarna cijena: 12,99 kn / 250 g]
Kvaliteta ovog proizvoda: OK, ali malo pojačati intenzitet okusa.

Izvor slika: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates