23. travnja 2012.

0 Zlatni cvjetovi [Banini]

Moja prva (slatka) recenzija! : )
Kada sam neki dan pročitao ovaj post, odlučio sam se i ja konačno isprobati ovaj proizvod.
Bio sam već čuo za ovaj proizvod i bio u prilici držati ga u ruci dok sam bio u kupovini, ali na kraju je proizvod vraćen na policu jer nisam znao da li se isplati dati novac za njega, a da ne znam kakvi su ovi punjeni kolačići. A i cijena mi se tada činila malo skuplja. Niti sam znao koliko ustvari ima kolačića u ovom pakiranju.

Dakle - riječ je o Zlatnim cvjetovima - trajnim kolačima s punjenjem od marelice.

Nakon što je post, tj. iskustvo drugog kupca pročitan(o), sutradan sam se odjenuo te u osam sati ujutro krenuo pravac do Konzuma. Ravno na odjel za slatkiše. Odmah lociram ovaj proizvod. Pogledam cijenu i iznenađenje?! Stara cijena od 8.99 kn prekrižena sa novom (akcijskom?) cijenom od 5.99 kn. Čudim se da to nisu oglasili u njihovom reklamnom prospektu. Uzimam proizvod i na kraju ga plaćam.

Došao sam kući, ali nisam ga uopće raspakirao i odmah 'navalio' jer imam jedno pravilo što se tiče svoje prehrane - slatkiši dolaze u obzir samo kod poslijepodnevne užine.
Prije nego što sam ga raspakirao, pročitao sam deklaraciju ovog proizvoda.
Zlatni cvjetovi - trajni kolači s punjenjem od marelice
Sastojci: pšenično brašno, punjenje od marelice 33% (šećer, glukozni sirup, 32% kaša od marelice, stabilizator - sorbitol, zgušnjivač - pektin, vinska kiselina), šećer, jaja, biljna mast, maslac, maltodekstrin, obrano mlijeko u prahu, dekstroza, tvari za rahljenje (amonij hidrogen karbonat i natrij hidrogen karbonat), regulator kiselosti - dinatrijev - difosfat, kuhinjska sol, jaja u prahu, emulgator - sojin lecitin, vanilin.
Neto količina: 195 g
Uvjeti čuvanja: Proizvodi se moraju čuvati na suhom, tamnom i hladnom mjestu, udaljeno od robe čije mirise mogu poprimiti. 
Proizvod sadrži pšenični gluten, jaja, mlijeko i soju.
Zemlja podrijetla: Republika Srbija
Proizvođač: AD "Banini"
Između ostaloga i nutrition fact koji vam iznosim:
Energetska vrijednost na 100 g proizvoda: 1718kJ | 408 kcal
Sadržaj proteina na 100 g proizvoda: 6,64 g
Sadržaj ugljikohidrata na 100 g proizvoda: 67,37 g
Sadržaj masti na 100 g proizvoda: 12,4 g
 To znači da kupljen proizvod sa svojih 195 g iznosi  795,6 kcal.

Sama ambalaža kao i izgled djeluje vrlo simpatično i stekao sam osjećaj kako držim nešto ogromno u ruci, a za tako male novce. : ) Ovo pakiranje u sebi sadrži šest povećih trajnih kolačića. Raspakirao sam kutiju te uzeo jedan kolačić. Vrlo je ugodnog i diskretnog voćnog mirisa koji vas pomalo dovodi natrag u dane djetinjstva. Voćno punjenje je na dodir mekše i djeluje pomalo želatinasto. 

Očekujući da ću zagristi u tvrd keks koji se užasno mrvi i da će mi se zubi lijepiti od voćnog punjenja koliko je tvrdo i superljepljivo - nemalo se iznenadih - keks uopće nije bio pretvrd niti premekan. Negdje u sredini. Mogao sam ga lijepo zagristi bez da sam morao paziti da mi mrvice ispadaju i imao sam osjećaj kao da su duže stajali pa je keks kao omekšao. Voćno punjenje od marelice uopće nije teško zagristi koliko je nježne i mekane strukture, a niti se lijepi na zubima. Ukratko - osjećaj kao da jedete Jaffa keks (mislim na želatinasti dio). Keks se zajedno sa voćnim punjenjem jako lijepo topio u ustima dajući dugotrajan osjećaj mira i ugode. Niti je preslatko niti je nepreslatko! : ))

Zaustavio sam se na dva kolačića tako da mogu uživati i sutra i prekosutra u ovom osjećaju ... a možda i dalje ako postanem stalan kupac. : )

Idealni su za posluživanje iznenadnih gostiju ukoliko niste ili nemate vremena da 'sklepate' nešto slatko na brzinu uz obavezan voćni čaj. Možda voćni čaj od marelice? ; ))

Šalu na stranu - toplo preporučam ovaj proizvod koji je zaista cjenovno povoljan (mada akcijski ili možda trajno sniženo?), a kvalitetom zasigurno nećete biti razočarani.
Nisam siguran u kojim se trgovinama nalazi ovaj proizvod, ali zasada su takve informacije:

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 5.99 kn / 195 g (stara cijena: 8.99 kn / 195 g)
Kvaliteta ovog proizvoda: Zadovoljavajuće

To bi bilo to! Do iduće recenzije kada potrošim ove divne kolačiće. : )

Izvor slike: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates