8. svibnja 2012.

0 Čajno pecivo Speculaas [Koestlin]

Ove čajne kekse - ja nisam kupio. : )

Moja mama jest - ali mi je velikodušno ostavila par keksa da probam jer su njoj jako fini. Tako da sam probao i pišem ovu recenziju u ime 'posuđenih' keksa. ; ) Osim toga, pišem i prvi put o našem proizvodu, tj. hrvatskom proizvodu nastao ravno iz tvornice Koestlin.

Riječ je o čajnom pecivu 'Speculaas'


Deklaracija:
Čajno pecivo
Sastojci: pšenično brašno, šećer, biljna mast, prženi badem, sirutka u prahu, kakaov prah smanjene masti, začini, tvar za rahljenje E 503 (ii).
Proizvod sadrži: gluten, badem i mliječne tvari. Mogući su tragovi soje i lješnjaka.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na suhom i hladnom
Proizvođač: Koestlin d.d.
Zemlja podrijetla: Hrvatska
Nutrition fact:
Prosječna hranjiva vrijednost u 100 g proizvoda
Energetska vrijednost: 1973 kJ | 470 kcal
Bjelančevine: 9,1 g
Ukupni ugljikohidrati: 70,0 g
od toga šećeri: 23,8 g
Masti: 16,8 g
- od toga zasićene masne kiseline: 8,4 g
- od toga trans masne kiseline: 0,09 g
Vlakna: 1,0 g
Natrij: 0,2 g
Preporučena dnevna doza - jedan obrok od 4 peciva (30 g)
Prosječna hranjiva vrijednost u 30 g proizvoda
Energetska vrijednost: 592 kJ | 141 kcal
Bjelančevine: 2,7 g
Ukupni ugljikohidrati: 21,0 g
od toga šećeri: 7,1 g
Masti: 5,0 g
- od toga zasićene masne kiseline: 2,5 g
- od toga trans masne kiseline: 0,03 g
Vlakna: 0,3 g
Natrij: 0,06 g
Ova vrsta keksa ima dva pakiranja - od 250 g i 500 g. Ovo pakiranje od 500 g izgleda kao 2 in 1, odnosno ima dvije kutije po 250 g. Uključuje otprilike 70-ak keksića jer je zanimljiva činjenica da sam u jednoj kutiji izbrojio 35 keksa, a u drugoj 34 keksa. Ali tko sam ja - ako ne provjerim još jednom?! ; ) Na kraju je opet ispalo - 69 keksa. Ali nije to toliko bitno. Ovo pakiranje sadrži raznolike oblike što je simpatično - uključuje deset oblika kao što su: osoba koja mete, slon, pola čovjek - pola riba, vjetrenjača, harfa, kokoš, pravi seljak sa šeširom, ljubavni par i još dva nedefinirana oblika. : )

Ono što mi je jako bitno kod stvaranja dojma jesu: miris, struktura i okus

Jako mi je teško opisati miris ovog keksa. Taj miris je malo jak i izuzetno je aromatičan, ali ne mogu se sjetiti ijedne asocijacije koju bih mogao povezati sa aromom. Aroma čega? Ne znam. Možda su proizvođači htjeli tako ostaviti kako bismo ih na kraju pojeli radi potpunijeg definiranja & dojma. ; )

Keksi su ultra tanki i čvršće, a fine strukture. Otprilike su 7 x 4,5 cm što se tiče dimenzija. Dosta su hrskavi keksi i iznimno se vrlo lako grickaju, ali se puno brže tope u ustima dajući aromu raznoraznih začina koje je opet teško za odrediti. Imao sam osjećaj kao da sam pojeo punu žličicu cimeta nakon pojedenog keksa koliko je aroma jaka. I da pojedete sve kekse, još će vam neko vrijeme u ustima ostati aroma što je možda dobro jer ... pojedete zadnje kekse i osjećate kao da ih dalje jedete. : ) No, ne brinite se, ne ostaje dugo aroma u ustima nakon što ste sve pojeli. ; )

Moj zaključak je kako su ovi keksi izuzetno fini i apsolutno su idealni kao međuobrok uz cappuccino ili čaj. 

Mojoj mami su ovi keksi apsolutno bili fini čim joj miriše na cimet obzirom da sam izbrojio dvanaest čajnih peciva koliko mi ih je ostavila. Zaista velikodušno od nje. : )) 

Budući da su ovi čajni keksi kupljeni povodom akcije, vrijedi dati i malo više novaca obzirom da je veliko pakiranje i uz preporučenu dnevnu količinu, odnosno četiri čajnih keksića što znači da će vam ovo pakiranje duže trajati (4 keksa dnevno - 70ak keksa u ovom pakiranju od 500 g - to bi bilo negdje 17 - 18 dana). Naravno, treba uzeti i u obzir ako imate karakter u vidu pridržavanja preporučene dnevne porcije. ; ))

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 13,99 kn / 500 g (akcijska cijena) ~ [stvarna cijena: 17,99 kn / 500 g]
Kvaliteta ovog proizvoda: Zadovoljavajuće 

Izvor slike: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates