23. svibnja 2012.

0 Extra džem od marelice | višnje [Maribel]

Šnita kruha premazana tankim slojem margarina | maslaca i podeblji sloj bilo kojeg pekmeza | džema | marmalede ...

Poznato?

Ne znam zašto se ova rečenica više puta povezuje sa djetinjstvom pa se mogu čuti mnogi komentari tipa ... 

'Ah, koja su to bila dobra i bezbrižna vremena ...'. ; )
'Mmmm ... odmah se sjetim svoje drage bakice koja mi je to znala praviti za doručak ...'

Što nas sprečava da i danas probudimo to malo dijete u sebi?

Prije nisam bio baš ljubitelj takvih namaza i uvijek bih se gnušao na spomen kašastog voća. Uvijek sam bio mišljenja da je bilo koje voće finije u sirovom obliku jer tko bi jeo voće onako u 'raspadnutom stanju' kao što su voćni namazi?!

Kako sam se samo prevario - a bome i iznenadio!
Sada, ruku na srce, ne znam što bih prije jeo - sirovo ili baby [čitaj: kašasto] voće! ; )

Potrebno je napomenuti kako je deklaracija oba džema u biti jednaka, samo što su izmijenjeni okusi te ću iz tih razloga spojiti deklaracije ovih okusa u jednu deklaraciju. : )

Deklaracija:
Ekstra džem od višnje | marelice
Proizvedeno od 50 g voća na 100 g. Ukupni šećeri 63 g na 100 g.
Sastojci: višnja | marelica, šećer, glukozno - fruktozni sirup, tvar za želiranje: pektin, kiselina: limunska kiselina.
Uvjeti čuvanja: Nakon otvaranja čuvati u hladnjaku!
Proizvedeno u Njemačkoj.
Neto količina: 450 g
Nije poznato koliko 100 g džema ima kalorijskog doprinosa što je nedostatak ovog proizvoda.

Kada sam prvi put kupio ovaj džem od višnje na akciji - doduše - onaj džem od 650 g - nisam ni slutio da ću se zaljubiti u ovu marku koja ima odlične voćne namaze!

Koristio sam ih na šniti kruha sa više vrsta sjemenki  i s tankim maslacem 'Milbona' i na palačinkama u obliku nadjeva za doručak. U oba slučaja - beskrajno slatkastokiselkastomegafantastično! : )

Zatim sam nedavno na ackiji ugrabio dva džema s okusom od marelice i višnje te donosim svoj sud o njima!

Nakon što sam si napravio palačinke za doručak - prvo je džem sa okusom marelice došao na red pošto sam ovaj od višnje isprobao još prije. Nakon što sam otvorio džem od marelice i automatski približio svoje nosnice s namjerom da definiram miris - dobio sam nekako kiselkast, ali ugodan miris od marelice. Dok sam nožem ugrabio malo džema - primijetio sam da je dosta želatinastog oblika sa 'loptastim' komadićima - i krenuo namazati palačinke, zaključio sam kako je iznimno lako premazati palačinke unatoč tome što je podosta želatinast. Komadići marelice nisu posebno vidljivi. Nakon što sam zarolao palačinku i prinio ka usnama te sam poslije par trenutaka osjetio malo više kiselkast okus marelice koji se lijepo topio u ustima. Odjednom sam shvatio zašto ovaj džem ima 'loptaste' komadiće! Kako bi se okus marelice mogao još više osjetiti!

Prolaze dani ... jedu se palačinke ... troši se džem od marelice ... nema više!
Dolazi na red džem od višnje!
Sadrži gotovo sve što i džem od marelice u smislu da je želatinast, jače je strukture i jednako se lako premazuje na palačinki ili šniti kruha. No, s razlikom da ovaj džem od višnje nije toliko kiselkast kao džem od marelice već je - više slatkast. I komadi višanja su vidljivi, a bome itekako i osjetni! Miris džema od višnje koji prolazi nosnicama odmah napada 'centar mašte' koji u istom trenutku stvara sliku pentranja po drvetu višnje kako bi se ukrale i s guštom pojele višnje! : )) Ja sam takvu sliku stekao, a koju ste vi stekli ili ćete steći - ne znam, ali sigurno će u svakom slučaju biti - pozitivna slika! : )
Moj najdraži okus je definitivno od višnje!
Ali, ali ... ovo se prebrzo troši ili ja nesvjesnim putem jedem više ovog džema - ne znam! : (

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Lidl
Cijena ovog proizvoda: 9,99 kn / 450 g (akcijska cijena) ~ 14,99 kn / 450 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Baš maribe(že)las(tinast)o kako treba!

Nemojte zaboraviti ovo - jer ja sigurno neću!
Od 28.og svibnja (ponedjeljak) do 30.og svibnja (srijeda) opet imate ove džemove od višnje i marelice na akciji:
9,99 kn / 450 g
Ja ovu priliku sigurno ne propuštam. Samo, bilo bi super kada bi se i drugi okusi uveli. : ))

Ukoliko želite i veće pakiranje, npr. od 650 g, to možete pronaći na onim policama od prošlih akcija (ne znam da li su police zaista i takve ili sam ja tako definirao po svome) gdje možete pronaći također ove džemove od marelice, višnje i jagode u XXL verziji čija je cijena dodatno snižena do nekih 15,89 kn (ali nisam siguran da li je to točna cijena, znam da je 15 i nešto sitno kn). : )

Preporučam da pričekate ponedjeljak kada možete ugrabiti akcijske džemove od višnje i marelice jer ćete uštedjeti 2 kune ukoliko gledate cijenu na 1 kg ovog džema:

Džem 450 g i s 9,99 kn bi imao 22,20 kn na 1 kg.
Džem 650 g i s 15,89 kn bi imao 24,45 kn na 1 kg.

P.S. Uveo sam i sustav vašeg ocjenjivanja proizvoda čije recenzije pišem. Ukoliko me čitate i ukoliko ste ih isprobali, slobodno možete dati svoju ocjenu - sustav ocjenjivanja se nalazi na kraju svakog posta.

Izvor preuzete i dodatno uređene slike: Google

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates