21. kolovoza 2012.

2 Čokolačići Kvartet [KPlus - Volim najbolje!]


Deklaracija:
Sastojci: mliječna čokolada 28% (šećer, kakaov maslac, punomasno mlijeko u prahu, kakaova masa, lješnjaci, obrano mlijeko u prahu, emulgator: sojin lecitin, aroma), šećer, pšenično brašno, biljna ulja (ulje palmine jezgre, palmino, suncokretovo, repičino, shea, kokosovo), kakaov prah smanjene masti, čokolada 3,5% (šećer, kakaova masa, kakaov maslac, mliječna mast, obrano mlijeko u prahu, emulgator: sojin lecitin), krispi od riže 3,5% (rižino brašno, kukuruzno brašno, šećer, pšenični slad, pšenični gluten, kuhinjska sol), kakaova masa, lješnjaci 1,5%, pšenični škrob, bademi, punomasno mlijeko u prahu, bjelanjak u prahu, glukozni sirup, invertni šećerni sirup, naranča u prahu, jaja u prahu, obrano mlijeko u prahu, kuhinjska sol, kvasac, emulgator: sojin lecitin, maslac, arome, modificirani krumpirov škrob, ekstrakt ječmenog slada, kondenzirano mlijeko, tvari za rahljenje: natrijev hidrogenkarbonat i amonijev hidrogenkarbonat, kiseina: limunska kiselina, modificirani pšenični škrob.
Mogući su tragovi kikirikija, ostalog orašastog voća i sezama. 
Uvjeti čuvanja: Čuvati na suhom i hladnom mjestu.
Neto količina: 175 g
Proizvođač: MidorAG
Zemlja proizvodnje: Švicarska
Nutrition fact:
Preporučena količina za serviranje: 4 komada (po jedan svake vrste) = 32,4 g
Energetska vrijednost: 169 kcal
Šećeri: 13,5 g
Masti: 9,4 g
Zasićene masti: 5,4 g
Sol: < 0,1 g
Ovo pakiranje donosi dvadeset i dva raznih poslastica (6 x 6 x 6 x 4 kom). Svaka vrsta je ukusna na svoj način i ono što im je zajedničko jesu: hrskavost, spoj keksa i čokolade (bilo u obliku preljeva ili punjenja) i pretjerana slatkost.

Jesu, definitivno su preslatki, ali i jednako ukusni. Poslastice smještene u donjem i lijevom kutu (pogledajte sliku) su mi definitivno najdraža vrsta iako su mi preslatke, ali ono što me odmah osvojilo jest njihovo mekano i kremasto punjenje zajedno sa keksastim dijelom ispod čokoladne glazure prošarane tamnom čokoladom.

Ukoliko vas zanima detaljnija recenzija o mojoj favorit poslastici, možete pročitati ovdje.

Ono što je pozitivno kod ovog proizvoda jest da možete isprobati svaku vrstu kako biste ubuduće mogli znati što vam više odgovara i time vam olakšava proces donošenja odluke o tome koju vrstu ovih poslastica kupiti u slučaju da poželite proizvod zasebne vrste iz ovog pakiranja.

Svega malo po malo ... dobro za znati što odabrati, a što izbjegavati ...

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 19,99 kn / 175 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Vrhunska kvaliteta kada bi šećer bio samo nešto reduciran!
Izvor slike: Slatka recenzija

2 comment(s):

Anja kaže...

Uvijek, ali baš uvijek želim znati jesu li neki slatkiši preslatki ili ne, pa ti hvala na ovome. Nedavno sam probala neku vrstu čokoladnih pralina (isto Kplus) punjenih karamelom i posipanih lješnjakom. I bili su zbilja fini, pa je lijepo znati da postoje takvi proizvodi koji su finog okusa. I da, ja mislim da bi se i meni najviše sviđale ove čokoladice koje su i tebi bile dobre :)

Aria kaže...

Slažem se s Anjom, i meni je bitna informacija da li su slatkiši preslatki ili ne. Ja ne volim preslatko i zato puno čokolada i slatkiša ne volim jesti. Isto mi se neki čude zašto volim Nutellu i kao da je njima ona pregorka.. a uopće nije, meni je i nutella nekad preslatka..

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates