28. srpnja 2012.

0 Extra džem od maline | šumskog voća [Maribel]


Obzirom da sam kupio dva džema iste marke, njihova deklaracija je doslovce ista osim što su izmijenjeni okusi pa ću sve spojiti u jednu deklaraciju s time da ću u zagradama navesti okus drugog džema.

Deklaracija:
Ekstra džem od maline [šumskog voća]
Proizvedeno od 50 g voća na 100 g. Ukupni šećeri 63 g na 100 g.
Sastojci: maline [voće (maline 18%, kupine 18%, borovnice 14%)], šećer, glukozno - fruktozni sirup, tvar za želiranje: pektin, kiselina: limunska kiselina.
Uvjeti čuvanja: Nakon otvaranja čuvati u hladnjaku!
Neto količina: 450 g
Zemlja proizvodnje: Njemačka
Nakon što sam napisao recenziju o ekstra džemovima s okusom marelice i višnje, s vremenom sam poželio isprobavati druge okuse tako da sam, pritom iskoristivši akciju, uzeo okuse od maline i šumskog voća. Isprobao sam ih, testirao i vrijeme je da napišem svoje dojmove u vezi ovih okusa.

Prvo sam započeo sa okusom maline. Kao i prethodni džemovi iste marke, džem s okusom maline je također želatinaste strukture, ali na dodir je nešto mekše no ostali okusi. Barem mi se tako činilo. Skidanjem poklopca i približavanja staklenke ka nosnicama, definiran je jak voćni miris. Džem je tamnoružičaste boje prepun koštica koje nisu predstavljale smetnju tijekom konzumiranja. Okusom je slatkast i imao sam osjećaj kao da jedem nešto što me asocira na izvorsku vodu s jakom aromom malina. Topi se u ustima dajući veliko osvježenje.

Zatim je došao na red okus šumskog voća nakon što se okus malina potrošio. Isto kao i ostali okusu, strukturom je želatinast. Sadržava kombinaciju raznog voća s ponešto košticama i vidljivim ostatcima komadića voća. Okusom nije pretjerano slatkast i nešto je gušći. Ničime se ne ističe posebno iako se topi u ustima. Sasvim solidan džem. Trojka. U kombinaciji s nečime (palačinke, kruhovi, keksi, nadjev u kolačima...) ocjena ovog okusa počinje rasti.

Moj favorit je još uvijek džem s okusom višnje.

Idealan kao namaz na palačinkama i čajnim kruhovima (primjerice Orah kruh s bananom gdje možete na drugoj slici vidjeti namaz od džema šumskog voća).

Mjesto kupnje ovih proizvoda: Lidl
Cijena ovih proizvoda: 11,89 kn / 450 g (akcijska cijena) ~ [redovna cijena: 15,89 kn / 450 g]
Kvaliteta ovih proizvoda: Sasvim solidni džemovi!
Izvor slike: Slatka recenzija

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates