26. svibnja 2012.

2 Lovely Strawberry Dessert [Pionir]

Moja draga teta mi je poklonila ove desertne poslastice, a kojima ću posvetiti današnju recenziju. : )

Deklaracija:
Trajni kolač s keksima, jagodama i kakao preljevom, LOVELY
Sastojci: 
PJENA 30% (šećer, glukozni sirup, invertni sirup, sredstvo za održavanje vlažnosti: glicerol, sredstvo za želiranje: pektin, bjelanjak u prahu, sredstvo za reguliranje kiselosti: natrij citrat (E331), prirodne i umjetne arome, limunska kiselina (E330); 
KEKS 27% (pšenično brašno, šećer, hidrogenizirana biljna mast, invertni sirup, obrano mlijeko u prahu, sredstvo za rahljenje: natrij hidrogenkarbonat, amonij - hidrogenkarbonat, sol, prirodne i umjetne arome); 
KAKAO PRELJEV 25% (šećer, hidrogenizirana biljna mast, nemastan kakao u prahu, emulgatori: soja lecitin, emulgator ricinusovog graha (E476), sorbitan - tristearat (E492), prirodne i umjetne arome); 
ŽELE 18% (šećer, glukozni sirup, sok od jagode u prahu 2%, limunska kiselina (E330), sredstvo za želiranje: pektin, prirodne i umjetne arome, sredstvo za reguliranje kiselosti: natrij citrat (E331), stabilizator: natrij citrat (E337), bojilo: karmin (E120);
KREM PROIZVOD 1,8%.
Kakao preljev sadrži najmanje 18% suhe tvari dijelova kakaa. Sadrži mlijeko, jaja, soju, žito, može sadržavati tragove orašastog voća i kikirikija.
Uvjeti čuvanja: Čuvati na suhom i hladnom mjestu.
Neto količina: 100 g
Proizvođač: Pionir d.o.o.
Proizvedeno u: Republika Srbija
Nutrition fact:
Nutritivna vrijednost u 100 g:
Energetska vrijednost: 1649 kJ | 394 kcal
Proteini: 3,4 g
Ugljikohidrati: 68,6 g
Šećeri: 46,5 g
Masti: 12,6 g
Zasićene masti: 3,2 g
Natrij: 0,14 g
Ovaj proizvod dolazi u dva pakiranja i to od 100 g i 200 g te obuhvaća dva voćna okusa: jagodu i naranču. Izgled ambalaže je izuzetno privlačan i ono što mi se najviše svidjelo na njoj jesu - otisci tako da prelaskom prstiju po ambalaži možete osjetiti neravnine koje se odnose na slova Lovely i na izgled kolača. Na izgledu kolača je sve čak posebno odvojeno i istaknuto otiskom - od prošaranih tragova bijele čokolade do posebnog biskvitnog dijela. Raspakiranjem sam utvrdio da ovo pakiranje od 100 g sadrži četiri trajna kolača osrednje veličine. Nisu posebno veliki niti su posebno mali. Onak' taman ... Na deklaraciji je istaknuto kako jedan kolač nosi svojih 25 grama i težak je 99 kcal (kalorija).

Miris ove desertne poslastice je dosta oštar i skoro da reže nosnice, a ujedno i podsjeća na liker. Takav sam dojam stekao - kao da se osjeća jako malo alkohola. ; )

Kao što se vidi na ambalaži, cijeli trajni kolač je preliven čokoladnom glazurom prošaran tankim linijama bijele čokolade. Kod zagriza su mi djelovali nekako pjenasti, odnosno da ih nije teško zagristi. Prvo što se odmah osjeti jest pjena koja sačinjava veći dio ovog kolača, a zatim se postupno osjeća i dodani voćni okus u kombinaciji s biskvitom. Ono što mi se nije svidjelo kada sam stavio cijeli kolač u ustima [eh, kada ću se naučiti bontonu lijepog ponašanja ; )) ] jest to što se čokoladna glazura nije mogla lijepo ili nikako otopiti u ustima već sam ju morao usitniti zubima kako bi se osjetila čokolada. Voćni žele od jagode je nešto blago ljepljiv, mekše strukture i dosta sladak. Biskvitni dio - meni najdraži - je dosta mek i nije hrskav ... kao da je danima stajao pa je prešao s hrskavo u omekšalo stanje što mi se jako sviđa. 

Malo je presladak za moj ukus. Ruku na srce, ovi kolačići mi se ne čine nešto prirodni, već kao da je njihov okus dosta umjetan što nas ne treba čuditi obzirom da je puno E dodataka, aditiva i boje uključeno. Ali neka vas to ne obeshrabri jer je to samo moje mišljenje koje ne mora odgovarati vašem. Možda se vama baš svidi, tko zna? : )

U konačnici - ovaj proizvod nije toliko loš i sasvim je OK ako želite darivati svoju voljenu osobu kao što je vidljivo na ambalaži. : )

Kako ne znam gdje je baš ovaj proizvod kupljen - provjerio sam dostupnost i cijenu proizvoda.

Dostupnost ovog proizvoda: Konzum
Cijena ovog proizvoda: 4,99 kn / 100 g (snižena ili akcijska cijena) ~ 6,99 kn / 100 g (stara cijena)
Kvaliteta ovog proizvoda: Malo preslatki kolači za moj ukus. I da i ne ... : )

Izvor preuzete i dodatno uređene slike: Google

2 comment(s):

Tamara kaže...

ooo!1kako zgodan blog!!često ću navraćati!!

Slatka recenzija kaže...

:))
Zahvaljujem se na odgovoru i čast mi je imati još jednu čitateljicu! :)

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates