14. svibnja 2012.

0 Čaj: Jabuka i cimet [Franck]

Nikada nisam imao sreće u pripremi čajeva. Uvijek bi mi ispali nekako vodenasti ili nedovoljno slatkasti pa bih na kraju uvijek zamolio mamu da mi pripremi čaj onako kako volim i da je blago slatkast. A onda sam unazad nekoliko mjeseci odlučio da i ja naučim pošto - poto napraviti čaj. Nekada bi ispali 'vodenasti' čajevi, a nekada bi bili taman.

Imam običaj piti čaj uz sendviče. Najviše volim voćne čajeve tako da sam iz ogromnog asortimana raznih čajeva sa voćnim okusima odabrao Franckov čaj od jabuke i cimeta.


Deklaracija:
Voćni čaj s okusom jabuke i cimeta. Mješavina domaćeg čaja - aromatizirana.
Sastojci: jabuka 24%, cvijet hibiskusa 23%, cimetova kora 21%, aroma jabuke 10%, šipak 8%, cvijet kamilice 8%, limunova kora 3%, kiselina: limunska kiselina 2%, cikorijin korijen 1%
Neto količina: 60 g
Uvjeti čuvanja: Čuvati na suhom mjestu!
Proizvedeno u Hrvatskoj.
Proizvođač: Franck d.d.
Ovo pakiranje sadrži dvadeset filtar vrećica. Svaka filtar vrećica teži 3 g. Dok sam pristavljao vodu da zakuha kako bih mogao pripremiti čaj, otvorio sam kutiju i ugodno se iznenadio kada sam vidio da su filtar vrećice zapakirane u vlastitim zaštitnim omotima koji su simpatičnog izgleda. Dok sam proučavao zaštitni omot filtar vrećice, odjednom me okružio neodoljiv voćni miris u kombinaciji s cimetom. Jako ugodan i privlačan miris!

Voda je provrila te sam isključio vatru i stavio filtar vrećicu u čaj te ostavio sa strane, a u međuvremenu sam pripremio i počeo jesti sendviče. Dok sam jeo sendviče, aroma jabuke i cimeta iz čaja se proširila kuhinjom i bila je sve intenzivnijeg mirisa što mi se svidjelo. Imam običaj piti čaj uz žličicu meda i nekoliko kapi limuna, ali nisam imao limuna u kući tako da sam se zadovoljio samo sa žličicom meda. 

Ovaj čaj uz žličicu meda nije uopće presladak i stekao sam dojam kako ustvari više pijem blago aromatiziranu i zašećerenu vodu sa okusom jabuke i cimeta. Ne znam kakav bi dojam bio uz malo šećera i limuna, ali ne sumnjam da bi čaj bio odličan - u svakom slučaju.

Svakako ću uskoro kupiti limun da opotpunim okus ovog čaja.

Zaključak - jako sam zadovoljan ovim čajem odličnog mirisa i okusa!

Mjesto kupnje ovog proizvoda: Billa
Cijena ovog proizvoda: 13,29 kn / 60 g
Kvaliteta ovog proizvoda: Čista preporuka!

Izvor preuzete i dodatno uređene slike: Franck - čajevi

0 comment(s):

 

Slatka recenzija © 2022 | Predložak kreirao O Pregador | Pokrenuo Blogger Templates